nu är det nära..

3 dagar kvar sen är det SOMMARLOV!

Kan inte direkt säga att jag är super stolt av min insats under kursen, har alltid börjat plugga för sent enligt mig. Men just till den här sista kursen har det varit extrem svårt att veta VAD man ska plugga.. har nog inte fattat det än.. Men jag gör ett tappert försök och pluggar det som känns relevant. Denna kurs kommer få stark kritik från mig när vi ska utvärdera.

Men gud vad jag är stolt att jag faktiskt har poäng på högskola nu! Trodde nog aldrig att det skulle ske.
min meritlista så långt:

- Kom in på biomedicinskkemi i kalmar, fick lägenhet och allt, men flyttade aldrig- blev kär :D (är väldans nöjd att jag    
  stannade i sthlm, eftersom vi nu har varit tillsammans i 6år, är gifta och har barn)
- Stannar i sthlm, börjar plugga molekylär cellbiologi, hoppar av efter två veckor (de har ändrat upplägget och allt är på  
   engelska)
-  Kommer in på lärarutbildningen- tackar nej
- kommer in på sjukgymnast, är gravid då- får skjuta upp platsen 1år
- kommer in på ki, sjuksköterska, nyförlöst- tackar nej
- stor arbetslöshet i sthlm bland sjukgymnaster, tackar nej
- Rödakorsets högskola- sjuksköterskeutbildning, en termin!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0