är så stolt

Kan inte annat än skratta åt mitt helt annorlunda liv! Hade jag för två år sedan fått se in i framtiden så hade jag tvivlat på vad jag såg.
Mannen och sonen gick upp vid sju och jag fick sovmorgon.
Istället går jag upp och skriver på min hemtenta (framförhållning)
efter en timme sätter jag på mig skorna och ger mig ut i löparspåret (springer och tidigt på morgonen)
för att sedan komma hem,köra lite styrka och sedan diska och städa i hela köket (jag städar frivilligt)

För två år sedan hade det varit, plugg i sista stund, sovmorgon till 10, inlines sent på kvällen och städa gjorde jag endast som överaskning för mannen- annars var han mycket bättre på att reagera på smutsen och ta hand om den.

Bortsett från att jag få lite "herregud vad gammal jag börjar bli- detta ska inte nämnas för de yngre i kassen" känslaså är jag ändå mäkta stolt över min förändring!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0