peppning

Tittade in på denna blogg och blev glad: http://enkarlekssaga.blogg.se/2009/may/fragor-och-svar.html#comment
Personen som äger loggen hade svarat på lite frågor om sig själv och bland annat om bristningar. Hon svarar att hon fick massvis av bristningar och magen är en deg. Det är inte därför jag är glad utan glädjenkommer ur att ha sett många av hennes bilder på sig själv. Jag har tidigare tittat in och tänkt att shit där syns det inte att hon varit gravid.

Själv har jag bland tappat gnistan och kännt att det inte är någon idé att gå ned i vikt för att magen ändå finns där. Men de nu får jag tänka om!!!!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiii, jag kommer också kunna se fin ut med kläder-trots magen!! Yey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0